spelspel Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 nej det finns inga fusk och varför ska man fuska på det för???det är ju så j*vla lätt ändå för att få alla trolkarskort tex men en kompis sa till mig att det fanns på cheatplanet och det fanns det men jag är usel på engelska så jag fattade ingen ting det finns fusk som gör att du kan teleportera dig tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 nej det finns inga fusk och varför ska man fuska på det för???det är ju så j*vla lätt ändå för att få alla trolkarskort tex men en kompis sa till mig att det fanns på cheatplanet och det fanns det men jag är usel på engelska så jag fattade ingen ting Om det står på engelska kan du (om du inte förstår engelska) kopiera texten och gå in på google. Det finns något där som heter "Språkverktyg" eller liknande. Gå in där och sedan översätts texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 nej det finns inga fusk och varför ska man fuska på det för???det är ju så j*vla lätt ändå för att få alla trolkarskort tex men en kompis sa till mig att det fanns på cheatplanet och det fanns det men jag är usel på engelska så jag fattade ingen ting Om det står på engelska kan du (om du inte förstår engelska) kopiera texten och gå in på google. Det finns något där som heter "Språkverktyg" eller liknande. Gå in där och sedan översätts texten. 29/04-2004 09:52:03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Den här tråden är uråldrig ju! Till och med jag har skrivit i den! :D Men jag hade fel, vissa kort går inte att byta till sig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.