Hoppa till innehåll

Harry potter och hemligheternas kammare?

Gäst Anta

Rekommendera inlägg

nej det finns inga fusk och varför ska man fuska på det för???det är ju så j*vla lätt ändå
för att få alla trolkarskort tex men en kompis sa till mig att det fanns på cheatplanet och det fanns det men jag är usel på engelska så jag fattade ingen ting

det finns fusk som gör att du kan teleportera dig tex

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det finns inga fusk och varför ska man fuska på det för???det är ju så j*vla lätt ändå
för att få alla trolkarskort tex men en kompis sa till mig att det fanns på cheatplanet och det fanns det men jag är usel på engelska så jag fattade ingen ting

Om det står på engelska kan du (om du inte förstår engelska) kopiera texten och gå in på google. Det finns något där som heter "Språkverktyg" eller liknande. Gå in där och sedan översätts texten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det står på engelska kan du (om du inte förstår engelska) kopiera texten och gå in på google. Det finns något där som heter "Språkverktyg" eller liknande. Gå in där och sedan översätts texten.

29/04-2004 09:52:03
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...