Liink Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 vattentemplet. SERIÖST!! det är iaf en utmaning. fast bossen är löjligt lätt. kan du säga tll maj hur man klarar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Jag tycker att Sprit tempel bossen är lättast men Sprit templet är ägit. Svåraste templet är gräs templet tycker jag vatten är lättast :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Vatten är svårast tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Jag tycker vatten var lättast Forest tempel var trög fattat min kompis är i forest tempel men jag kommer inte ihåg ett skit för det är så trögt jag var 7 år när jag klarade den sista bossen nu är jag 11! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Tycker du också det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Vad att Forest tempel är svårast? Vatten är näst lättast för jag kom precis på att Eld templet är lättast. Och spirit tempel är nst störigast! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Vad att Forest tempel är svårast? Vatten är näst lättast för jag kom precis på att Eld templet är lättast. Och spirit tempel är nst störigast! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Förlåt för dubbel post det bara gjorde det av sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Vad att Forest tempel är svårast? Vatten är näst lättast för jag kom precis på att Eld templet är lättast. Och spirit tempel är nst störigast! :angry: Nej jag menar: tycker du också att water temple är lättast. Men nu har du ju sagt att det är näst lättast. Men jag tycker ändå det är konstigt. Jag tycker water temple är svårast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Spirit Temple e roligast. Water Temple e tråkigast, inte för att det är svårt men det är jobbigt när man måste höja och sänka vattnet och byta skor hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 jag har flera favorittempel dom är forest, spirit, shadow och kanske fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag älskar att sköra spirit tempel! :D :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg