mashemoto Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 hej jag skulle vilja veta några bra rollspel där man kan gå upp i lvl och vara både magiker och krigare snälla någon svara. PS. inte kingdom hearts eller ff för dem har jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jak 3 är ett bra val :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 ok det har jak även tänkt skaffa men det är väll inget rollspel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Max payen 2 är roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) dom två verkar inte ha lyssnat........ett everquest spel tex e ett sådant spel......kommer inte ihåg riktigt vad det heter just men jag kommer tillbaka med namnet :cool: Champions Of Norrath så va det...=) Redigerat 10 Augusti 2005 av son-goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Champions of Norrath : Return of the chaos det e en bra roll spel på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 ok tack finns det några fler bra rollspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Sagan om ringen spelen och Final fantasy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 final fantasy e bra rallypacker påminre mig om mina gamla dagar där jag satt o körde spelet f*n va roligt det va!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 nu komer en till fråga kan någon ge tips på rollspel som är gripande? (man kan inte sluta spela) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 du e f*n som jag du=)....brao det....svårt att hitta sådana spel nu för tiden........zelda e typ så...fasst utan level o sådant pluss till gc=).....söker också efter ett gött rollspel som man vill spela spela spela....jag tycker ff8 höll bra länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gumonk Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Köp dark chronicle!!! det äger jätte mycket har spelat i typ 48tim, har bara klarat ungerfär 25%. ett underhållande rpg spel köp det!!Man kan förvandla till monster och utvecla också!! ps: det tar tid att skaffa utvecking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg