Zvamper Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 hur byter man namn??? jag ska nämligen byta (taaa-daaamm)!! Hoppas jag får reda på det för jag tänker inte va en "zvamp" längre (taaa-daaamm igen)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 kan fråga admin eller i affären finns d en grej som heter byta namn kommer ej ihåg mycket den kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 ok just det :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 förr kostade den 500 fm men Admin har höjt priset till 5000 fm. Tyvärr! Fast du kan ju säga varför du vill byta namn och om du har en bra anledning så får du det(en bra anledning enligt Admin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag frågade admin men jag fick inte men det gör inget :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.