Guggo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 är det emot religionen att påstå att växter innehåller klorofyll ? eller att ljus som gåt från ett tätare ämne till ett mindre tätt ämne bryts vid konstanten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Tror inte på sånt. Jag är fundementalist och tror endast på motsattsen till NO, religion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 inga kommentarer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 hm.. då behöver du inte svara heller... har du nåt emot fundementalism eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Men kära nån, vill du påstå att klorofyll bara är något man hittat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Ni vet redan mina åsikter och vad jag kommer svara. Ni kan inte få mig att tänka eller tro på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Men kära nån, vill du påstå att klorofyll bara är något man hittat på? skulle tro det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 namnet är ju påhittat, då kan lika gärna det vara det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 alla namn är påhittade... VARTÄNDASTE ett av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 allt är inte påhittat, vissa saker är bestämda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 nej... alla namn är påhittade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Gud skapade den första människan och sa till honom vad djuren/växterna och allt som fanns då skulle heta, det var bestämt. Men allt man utvecklat sen dess är påhittade ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.