Lander Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 har spelat basket förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Ehhh finns det basketlag i sverige! nåja favorit spelare:LEbron James Vince Carter Kobe Bryant Shaquille o Neill Dennis Rodman (Vet int om han slutat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basketfreak Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Tja,Spelar basket & älskar det mer en något annat på denna jord!!!Favorit spelare är:Dwyane Wade(Miami Heat´)LeBron James(Cleveland Cavaliers)Tony Parker(San Antonio Spurs)Larry Hughes(Cleveland Cavaliers)......Favorit lag:Såklart Miami Heat´ :cool: ........f*n vf blev Shaq skadad i Playoffs!!!!!Dom skulle vunnit över både Detroit Pistons & San Antonio Spurs om Shaquille O´Neal inte vara skadad! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basketfreak Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 jag spelar. men dom visar aldrig basket i tv. BARA fotboll! <_< :angry: Sorry för dubbelinlägget men du RSX RSX det visas faktiskt NBA på Canal+Sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag Spelar inte Basket Men mi storebror han har nummer 8 men jag vet inte vad laget är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 enda dåliga med shaq, e hans fulhet... men han har grymma muskler ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Basket är kul, fast själv spelar jag inte. Redigerat 18 December 2005 av Xain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Gillar inte basket så mycket,gillar fotboll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crippa Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Hej jag är 91 och spelar med 92:orna i Värmdö raptors och är nr.14. jag har nyss börjat spelat basket, har kaske spelat i 6 månader. Vi kom tvåa i serien och om nån vet när det går nbamatcher på tv så vore det schysst om ni kunde skriva det har inte sett så många matcher men jag gillar Vince Carter och Shaquile O'neil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag spelar i Solna Vikings,är nr 5. Favoritspelare:Shaquille O'neal,Allen Iverson och Kobe Bryant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Ny sesong har börjat. Vi hade match mot mästarna i vår stad men vi förlora med 2 poäng men men det var ju bra för jag hade precis börjat i ett nytt lag så jag klarade mig ganska bra som nybörjare i den nya laget som är fullt av 7.8,9 åringar och jag är äldre än dom mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.