Megaklumpen Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Hjälp!!!! :o JAg behöver hjälp på Splinter Cell Pandora Tomorrow jag har fastnat. JAg e på början av första uppdraget när man ska infiltrera ambassaden när det står att man ska luta sig mot väggen å det jag fattar inte vart jag ska jag kommer ingen stans. TAcksam för svar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
psp_äger Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 förklara platsen lite mer detaljerat så ska jag hjälpa dejj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ställ dig emot väggen och glicka på Q? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Han kanske har ändrat kontrollerna. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Men då vet han väll vilken knapp man ställer sig mot väggen med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jupp precis :) :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.