nico Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 vissa kanske läser det... men själv läser jag oxå bara pc för alla (oki, läser pc hemma på bibblan ibland dessutom...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 jag tycker att PC för alla tipsar och gör guider om sånt man ofta vet, den är lite för mycket för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag tycker att Gamereactor är klart bäst! Bra tester, info om spelrealeser, ja det mesta. Och det bästa av allt, den är gratis! jag gillar också gamereactor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 PCgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Pc För Alla æger ju! Det står lite om spel, men det roligaste är hur man fårt datorn snabbare... =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 jag tycker att PC för alla tipsar och gör guider om sånt man ofta vet, den är lite för mycket för nybörjare. en del är det men de har t.ex. en del makron och inte minst it nyheter och tester och sånt. och det är faktiskt inte alla som vet hur man ställer om sina hårddiskar till raid 0 även om kanske du vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Läser allrig i tidningar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.