The Strangler Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Vilket Zelda spel tycker ni är bäst och varför? Själv tycker jag OoT bara för att jag tycker att det är de idealiska Zelda spelet (förutom grafiken vill säga...) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag tycker wind waker eller Minish cap. Wind waker: Därför att det är inte jätte likt något annat zelda spel och jag gillar sådan taktik. Minish cap: det är roligt att ha ett sådant spel som man ser uppifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Hittills är det Wind Waker men jag tror att Twilight Princess kommer bli bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag tycker Zelda: The wind waker..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 A Link To The Past är bäst. Det ända Zelda spelet som håller sej på rätt spår genom hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 oot o A link to the past OOT: för att den e bara en förbättring av den originella zelda till NES men annars e den bra... A link to the past: tycker de e ganska originell historia... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 :link to the past : där själva historian börjar : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 zelda spelen börjar i Oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 The Wind Waker och zelda 2. För att (the Wind Waker) inte är likt något annat spel till cuben. Och Zelda 2 är bara så bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 OoT är det bästa Zelda spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 zelda spelen börjar i Oot Gör dom inte alls! Mitt är wind waker för att det är långt och..... hmmmm Roligt! :lol: Det är också skojig grafik, Gillar den stilen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 OOT är klart det bästa zelda spelet tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg