K.K. Slayer Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 zelda spelen börjar i Oot Du har fel, OOT startar allt, men The Legend Of Zelda kom först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 oot börjar typ hela historien alttp är typ ett sepö efter för link färdas mellan världen ganon är fast i efter oot och när han dödar honom där så kommer han ut till vanliga världen och link försöker dådöda han igen i twilight princess men kanske misslyckas lr nåt sånt så at hyrule svämmas över alltså ww sen försvinner vattnet och hyrule skapas igen oxå vidare lär det väl va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Vilket Zelda spel tycker ni är bäst och varför? Själv tycker jag OoT bara för att jag tycker att det är de idealiska Zelda spelet (förutom grafiken vill säga...) :kung: Grafikkåt? Dom flesta på den här sidan är grafikkåta, tyvärr! Man ska gå efter spelkänslan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Själv gillar jag zelda: links awakening deluxe, och zelda oracle of ages och seasons men det kanske bara är jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 oot har enligt mig ruskigt bra grafik, tänk bara på när det är gjort. oot och tww är favoriterna men känner på mig att twilight princess kommer äga sönder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Wind Waker är bäst. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 1 Ocarina of time 2 A link to the past Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ALTTP.Den är en gammal klasiker.Man kan spela det hur många gånger som helst o jag tyckr att jag hittar någonting nytt varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 AHH!! OMRÖSTNINGSKORT!! SKAFFA!! skandal. äh, skämt och sido, skaffa omröstningskort. §1.13 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg