rawand Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 (redigerat) Min är sceptil på level 40 skratta inte!!! :cry: jag vågar inte skriva attakerna men jag gjör det secrit power, rock tomb, absorb och leaf blade snälla ni kan garva men skriv inte skriv inte någonting om min besta pokemon så att jag blir förullempat ni har ju så bra lv 100 typ på alla så skriv inget om min då kommer jag inte våga gå in på fuska.se på månnader :cry: jag har börjat men jag har spelat i 2 dar. :cry: Redigerat 1 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag tycker att den var rätt bra. Jag skrattar ALDRIG om någons Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 TACK!! Jag skrattar inte heller om någons pokemon. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 min är sceptile (eller.....) lv 100 atk: slam, cut, leaf blade, brick break! han rockar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jag har en ny HO-OH attacker seckerd fire, fire blast, fly och recover jag har min swampert i lv 84 attaker surf ice Beam. muddy water. EARTHQUAKE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min är Spark " Pikachu " Lv 100 Att (Just nu) : Eartquake, flame thrower, thunderbolt, recover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Crobat lv 96 Sludge bomb Fly Shadow ball Bite Eller sceptile lv 98 Leaf blade Solarbeam giga drain ariel ace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 flygon lv 50 earthqake dragon claw sandstorm flamethrower jag skrattar aldrig åt nån annan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 man är mallig om man skrattar åt någons annan pokemon. eller iförsig man kan skratta åt en zigzagoon i 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Va O_O Zigzagoon som är så stark xD " skojar " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 dåligt att Crobat inte kan lära sig phsycic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg