Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Amen för f*n sluta,den suger vi äger.

För en gångs skull har du rätt,snubben,min Tyranitar är som King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra....

Skrivet

Men kom igen nu grabbar, va lite oseriösa.

ja eller hur asså vi ska snacka om vilken som är er starkaste pokemon och då så skriver ni om king kong o godzilla och om en myra f*n ta o lägg av nu va f*n !

tillbaka till ämnet .

Gäst Tomatketchup
Skrivet (redigerat)

Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.

Redigerat av FisharMario
Skrivet

Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.

ok men tänk på vad du skriver i fortsättningen !

Skrivet

sluta gnella(better er som bebisar)tillbaka till emnet. :angry:
Skrivet

En magikarp på lvl 5 XD..nähh bara skoja....en Charizard på 40..

Jag hade en Kyogre i lv 100,men min kompis ville byta,och sen byta tillbaka(han vill ha mer i sin pokedex),den skiten har inte get tillbaka Kyogre en. :angry:
  • Skapa ny...