JoJjo_ Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Min bästa är Zigzagoon på lvl. 2. Tackle -- -- -- , utan tvekan! Den äger er. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Amen för f*n sluta,den suger vi äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Amen för f*n sluta,den suger vi äger. Ja,precis,ett slag av min Entei mosar din lilla Zigzason(eller hur man nu stavar namnet). :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 min e rayquasa på lvl 100 :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Amen för f*n sluta,den suger vi äger. För en gångs skull har du rätt,snubben,min Tyranitar är som King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Amen för f*n sluta,den suger vi äger. Men kom igen nu grabbar, va lite oseriösa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Men kom igen nu grabbar, va lite oseriösa. <{POST_SNAPBACK}> ja eller hur asså vi ska snacka om vilken som är er starkaste pokemon och då så skriver ni om king kong o godzilla och om en myra f*n ta o lägg av nu va f*n ! tillbaka till ämnet . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad. Redigerat 29 September 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad. ok men tänk på vad du skriver i fortsättningen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad. sluta gnella(better er som bebisar)tillbaka till emnet. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 En magikarp på lvl 5 XD..nähh bara skoja....en Charizard på 40.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 En magikarp på lvl 5 XD..nähh bara skoja....en Charizard på 40.. Jag hade en Kyogre i lv 100,men min kompis ville byta,och sen byta tillbaka(han vill ha mer i sin pokedex),den skiten har inte get tillbaka Kyogre en. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg