Dark Elite Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad. Vad gjorde FisharMario för fel?.... NEJ just det inget. Han menar ju inte precis att King Kong och Godzilla SKA slåss mot en myra. Jag blir jädrigt irriterad på såna som dig <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad. Det kan jag fatta,Fishar mario gjorde inget fel,du har ingen anledning att klaga. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Vad alla är med mig nu,jag är rörd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Vad alla är med mig nu,jag är rörd :P Haha,vet du Fishar mario,jag och det andra e med dej derfer att Mickee(eller hur f*n man skriver hans namn) hade skitfel,och derfer att du aldrig sagt nat skit till mej. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jaså?Har jag inte? :S Jaha,whatever,över till ämnet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Min bästa på Ruby är en Blaziken på Lv:47. Jag har börjat om. Egentligen tycker jag att hela mitt team är bra. Blaziken Lv:47 (som sagt) Tropius Lv:44 Azumarill Lv:46 Mightyena Lv:45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Min är Rayquaza lv 100 : Attacker : Extreemspeed, Fly, Dragon claw , Outrage :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Jaså?Har jag inte? :S Jaha,whatever,över till ämnet :lol: Va S,vad menar du. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Smiley,lite kompilicerad= :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Smiley,lite kompilicerad= :S Har just nu Emerald,har en Blaziken i lv 60. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Smiley,lite kompilicerad= :S Har inte sett ett enda svar nu pa 7 dar,SVARA.Jag har en Raikou lv 67. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jaså?Jag har Entei i level 67! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg