snubben Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jaså?Jag har Entei i level 67! Har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jupp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jupp ;) Coolt,min Entei e i lv 100(bytade han farn Colloseum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Orka träna legendariska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Orka träna legendariska... Ja,det e lite jobbigt fast de legendariska e coolare,finns det nagra andra som kan skriva utom jag och Fisharmario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag tycker bara att legendariska är tråkiga p.ga de är så överdrivet starka.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag tycker bara att legendariska är tråkiga p.ga de är så överdrivet starka.... Vilken sorts pokemon gillar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Alla,förutom Normal,och gillar Steel speciellt mycke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag gillar pokemon som är soeta t.ex jigglypuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag gillar pokemon som är soeta t.ex jigglypuff AH,du menar normala,vilken lv har du dina pokemon pa senig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har ! min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge. min bästa på sapphire är en aggron på lvl 100 med surf, thunder, strenght, hydro pump! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har ! min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge. den va bra lite lurigt me surf o thunder! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg