Yoshie Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Torchic lv 10. Skratta inte! Jag har nyss börjat om på mitt Emerald.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 jag har togetic på level hundra med attackerna, dynamit punch, thunder, hyperbeam, metronome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Rayquaza lv. 100 Fly, Outrage, Dragon claw, Hyper Beam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Varför har just alla Rayquaza i 100?jag har aldrigt haft det,men ändå ALLA som jag känner har nästan inga bra pokemon....FÖRUTOM Rayquaza i lv.100 jag däremot håller mig till Latios! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Håller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra. Yoshie:Skratta åt dig?Nej nej.Togetic i level 10 är i allafall bättre än en Togetic på level 9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Håller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra. Yoshie:Skratta åt dig?Nej nej.Togetic i level 10 är i allafall bättre än en Togetic på level 9. Han skrev ju Torchic... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
striden_1 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 min bästa pokemon är groudon på lvl100 solarbeam eurqauk elr nått etioption strenge :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 min bästa pokemon är groudon på lvl100 solarbeam eurqauk elr nått etioption strenge :cool: HUR FÅR MAN JIRIACHI HJÄLP :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Min bästa är Blaziken på lv 45 på mitt Emerald . Har klarat 7 gym . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Min bästa är nog Houndoom i lvl 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jag har 5 Rayquaza 3 utav dem är i 100 sen vet jag inte de andra! och jag har en Latios och en Latias i 100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Håller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra. Yoshie:Skratta åt dig?Nej nej.Togetic i level 10 är i allafall bättre än en Togetic på level 9. Börjar bli lite blind.Kanske sitter vid datorn för mycket?No way. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg