lidmer Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 det stämmer nog bra men han kör förmodligen på privat servrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Jippoo Tauren Warrior , twilightshammer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 Manga Master skrev ju att det inte fanns någon level cap när han körde, det var ju därför han kunde bli över level 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 men DU!!! dom har la ändå alltid haft lvl cap på WoW? just det men på privat servrar kan man göra som man vill o do hade dom tydligen haft lvl cap vid lvl 90 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 non som kör på terenas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 Jag lirar också på Aszune hoppas jag få döda dig någon gång för du är en riktig mes som väljer alliance Byson lvl 60 tauren hunter Balzzer lvl 50 tauren Warrior Gandie lvl 45 Orc warlock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 det är inte mesigt att köra alliance fast du kanske tycker det men de är rätt kul i bland att vara gnome å döda alla stora kossor fastän ja själv är en =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Kör på Aggrammar och har en Tauren Hunter lvl 29 (Greatfoot) Om du vill joina vår guild så säg bara till mej. (Warlords of Sweden) :lol: Ps har precis köpt spelet därav det låga lvlet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Quisties (Vad förväntade du dig? =P), 25+ Gnome Mage (Tailoring/Enchanting) + Några alts. Kör på Earthen Ring, älskar Rollspel (Yarr, me be an dang'us pirate n' this be me ship! =P) Skicka mig en /w eller ett brev om du säljer silke billigt... eller behöver hjälp eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 du är ju f*n dum i huvet 10 miljoner pers är alliance ju då är ju 10 miljoner pers mesar och jag spöar dig lätt fjolla har 3 st level 60 och alla är alliance tur för dig att jag inte kör på samma server som du för då hade jag dödat dig totalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Snälla.... Det är ett MMORPG, sluta bråka om vilken sida ni tillhör. Skärp er. Det är på låtsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) Jag är en Tauren Warrior på lvl 2.. Hehe.. Gjorde en gubbe hos min kompis igår.. Den heter GnomeSlayer (Alla som spelar med Gnomes ta inte illa upp) Redigerat 29 September 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg