B4z4r Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Min är den japanska serien hellsing non som har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag har inte sett hellsing men folk säger att den e bra. Manga: Love Hina Anime: Ojamajo Doremi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Älskar One Piece! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 wow non som sett på silver fang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ingen manga klår Dragon Ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ingen manga klår Dragon Ball! Dragonball e oxå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Det enda som är bra med Mangafigurer är att man kan göra snygga bilder i photoshop med dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 finns många brao serier...hellsing har jag sett o det var välldigt bra..D.N angel e brao.....D.B...one piece.....kajika(en bok bara tyvärr) naruto osv ...finns många som e bra=) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ja det gör de ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Dragonball e bäst! Nån som vet om man kan läsa DB GT på engelska på nån sida? Lite off topic men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Gillar nån Neon Genesis Evangelion? Den äger oxå! Bådde som manga och anime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Lätt: Reservoir Chronicles Tsubas Chobits Dom två är mina absoluta favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.