KazeN Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Japp, nu har jag också införskaffat ett baten kaitos. Jag undrar hur man kollar på sina foton. Jag vill också veta hur man säljer dom. Om det inte är i magnus-affärer, vem säljer man till då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Sorry har det inte. Jag bara undrar om spelet är bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 du säljer fotona i dom vanliga magnus affärerna du kollar på dom genom att gå in på deck och leta upp fotot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Ja, nu fattar jag. Tack... En del foton verkar vara suddiga hela tiden dock, är det en dålig kamera eller vad? xylo: det är skitkul om jag ska uttrycka det så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 korten blir suddiga när fienden tar sköld när du tar kortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Okej, men när striderna är slut, står det om bilderna blir suddiga då? För man kan ju plåta flera gånger och man kanske väljer fel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 det kvittar...man får bara mindre pengar då....=).....usch....börjar li jobbigt nu på spelet,.....men ändå ganska lätta boss strider tycker jag=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 om du bläddrar mellan korten ser du att vissa är mindre suddiga dom korten är bäst.korten är också suddiga ett tag efter att du har tagit dom för att det tar ett tag för kortet att bli framkallat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg