Trasheye Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 jag har letat igenom hela grottan men jag kommer alldrig till vatten fallen.=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 jag hitta Bagon direkt den första Pokémonen som jag mötte när jag kom längst in i grottan!! (har 196/200 Pokémon!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 I det rummet har jag också varit!Men mötte aldrig Bagon :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 i det rummet man får dragon claw i? (vilka har du inte fångat, smaragd?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 jag hittade den jag fånga två stycken en kille och en tjej=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 finns det legendariska pokemon på saffire och uby då mennar jag som guld/silver= ho-ho och lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 aa. det finns det (=Sonic Master=).Det finns Latias,Latios,Deoxys,Jarichi,Groudon,Kyogre,Regice,rgeirock,registeel.som e dem legendariska.men om du menar som ho-oh och lugia så är det så finns det inga.för man kaninte fånga både kyogre och groudno på spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kai_114 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vem är deoxys?????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg