Scarlet Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Asså jag vet inte om det är så på dom andra gta san andreas, men jag har kommit på värsta coola bugen. Det där safe house uppe i bärgen på los santos där madd doggs mansion ligger så finns det ett safe house och vid poolen där det inte finns något vatten i vid hörnet (på fönstrerna), hörnet inåt så finns bugen. på det högra förnstret kan man gå igenom, du faller igenom och kommer ut på gatan längre ner. Om du är jagad av polisen gå in där med jetpack och då om du åker på ett spec ställe kan du köra under marken polisen kan inte se dej men du kan se dom och så kan du åka varsom hälst!! :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 jag vet det är kul jag visste det redan det stog i en tidning med koder :cool: coolt ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Coolt de ska jag testa!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 måste testa ska först skaffa militären efter mig o sen gå till buggen o leka lite mer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:- Ha-ha-ha-ha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 hur kan det hända spricker skivan om man kr med den korkade tillverkare fixa våra skivor(eller hans:D)!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ja det sprak inte så utan sprk (repor) Så om ni vil köpa om det så:::: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 LOL (haha) SKOJADE det funkde gjorde det aldeles nyss. säger bara :cool: t..Hur blirdet så entligen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Allså jag testade alla fönster men de funka inte vilket fönster är de,är de vid poolen med vatten eller längst nere där de inte finns nån pool?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Fy F*n vad grymt men kosntigt föresten jag hittar inte heller rätt fönster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 (redigerat) skumt, det e det ena fönstret i hörnet Redigerat 13 Augusti 2005 av los_santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg