Scarlet Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det ska finnas en till väg ungefär någon stans vid lasventuras någonstans åt höger på kartan i någon sten :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 www.oldnews.istheshit.net w0rd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Varför skulle man vilja åka UNDER marken? Va e roligt med det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:- Begagnat kan kosta 300 ... + Jag fattar inte vad menar ni med att åka under marken hur kommer man under marken ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:- Det är en bugg. Man ser fordonen, husen osv. från under mark ytan typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg