Doed Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Eftersom man måste ha ett hus som des ska få plats i blir det nog ännu dyrare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Räcker bara att ha ett stort sovrum, så kan man fästa den i taket & titta på teve när man ligger i sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010083185 Fanns ingen större tyvärr ^^ Har du problem med att hitta en stor skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 mm d e smart o fästa den på taket ovanför dej :P s blir jättekuö när du får 88kg på dej... skööönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Ajja, Den var riktigt stor, Men såklart så nöjer man sig med min 17" LCD skärm :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Den skärmen drar jävligt mycket ström... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Äh, man kan ju lika väl koppla en Projektor till orginal TVn och sen fästa ett extra stort lakan på väggen, så får du större än det där vill jag lova - för ungefär 350 000 så billigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 84 tum teve... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Äh, om nått år finns väll det i butikerna för 10 000 ^^ detta är roligt ^^ Svarstid - Mindre än 1 mikro sekund :P Den väger 88 kg! MILLIsekund. Lände bara att jag var tvungen att rycka in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.