SFrisk Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Hej!!! När jag ska "spreja" "peppra" så kommer kulorna ungefär 2 m över siktet... första kulan kommer i mitten men resten inte... När jag ser på andra i first person så ser jag att dom sprejar i huvudhöjd och får hs medans jag sprejar 2 m under och får hs och de e irriterande ngn som kan hjälpa mej me hur jag kan fixa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Håll inte inne knappen tryck snabbt på den flera ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jo de gör jag men när jag ser andra sprejar så håller sej skotten i mitten eller UNDER siktet... vet inte vat de e... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jo de gör jag men när jag ser andra sprejar så håller sej skotten i mitten eller UNDER siktet... vet inte vat de e... Hadde samma broblem men jag om instalerade spelet så fungerade det :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 ok jag instalerar om snart då om de finns ngt enklare så säj gärna det oxo men tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 ok jag instalerar om snart då om de finns ngt enklare så säj gärna det oxo men tack för hjälpen Jag tror inte det är något fel, bara mer på teknik hur man ''aimar''. Men iofs är inte helt säker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg