Cyper Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 (redigerat) ;) Lite motargument: 1. Eftersom att alla vill att han ska vara vid liv så kommer de upp med allt de kan hitta som ska bevisa det. 2. Allt är antagligen slump, det finns inget märkligt. Visste ni att om man tar omkretsen runt Cheops-pyramidens bas i centimeter så motsvarar det siffran mätt i meter sträckan till månen, det bevisar att det var Aliens som byggde pyramiderna. Om man mätar omkretsen i tum så motsvarer det om man tar bort alla siffror utom två ett kapital i bibeln som säger att jesus var en bra hantverkare. Det betyder att Jesus och Aliens byggde pyramiderna tillsammans. 3. Undrar hur många procent av alla rap/hiphop låtar som innehåller orden, Guns, Death, Kill, Dead? Tupac var inte ensam om att rappa om död. 1: Så klart, han lever ju, vi vill bara få övertyga folk. Men du har rätt, det är många som rappar om sin död. En sak fattar jag inte. Är det ochså en slump att så många Tupac fans tror att han lever... Är det ochså en slump att Tupac inte bar skottväst... Är det ochså en slump att Cadillacen inte hittades... Är det ochså en slump, eller ren otur att ingen av hans livvakter eller vänner tog upp jakten på idioterna som beskött han... Är det ochså en slump att 1 000 personer får för sig att ringa in till radio/tv program, och säga att dom sett Tupac på Jamiaca... Är det ochså en slump att ingen hellikopter jagar Cadillacen... Hur kommer det sig att han på videon är så lik Tupac,? Ler på samma sätt, samma kroppshållning, och samma ''sätt''.? Det är I allafall inte Dr Alban på videon. http://www.multi.fi/~spine/2pac/ EDIT: Nyllet: Hoppas du inte har något I mot att jag lägger lite av det du har skrivit på första inlägget, samt andra saker som jag hittat. ;) Redigerat 26 Augusti 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Efter det som skrivits så tror jag att det är väldigt stor chans att han lever, många kändisar lessnar på att ''vara i rampljuset'' och det skulle jag nog också göra om vars man en gick så skulle altid nått f*n vara efter sig. Faktan som skrivits betyder att det är stor chans att han lever men svaret på frågan kommer man nog aldrig få veta om han inte avslöjar sig själv eller blir avslöjad ''död eller levande'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Om man kollar bilden som Nyllet gav ut..Så ser det ju knappast ut som Skottskador. ;/ Ja tror de e möjlit att han lever..men ja e ju klart inte säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 (redigerat) Cyper: det är lugnt :P, han i videon är ju skit lik Tupac, varför skulle de ställe sig ivägen för honom när de såg kammeran? ;) Skåningen: VA!? vilken bild visade jag? (känner mig förvirad) :blink: Redigerat 27 Augusti 2005 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Cyper: det är lugnt :P, han i videon är ju skit lik Tupac, varför skulle de ställe sig ivägen för honom när de såg kammeran? ;) Okej. Det enda som skilljer han i videon från Tupac, är att han är smalare. Men det har han förmodligen blivit på alla år. Förresten, villken bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Man vet ju inte det om det var han... är det ingen som vet vem som filmade ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Han är nog död ! det ser ju ut som han :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Han är nog död ! det ser ju ut som han :blink: Varför tror du han är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 :angry: Jag tror inte han är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 ja jag undrar också vilken bild han menar :bah: föresten de andra i videon vilka är det? Kan inte se om det är Outlawz lr några andra :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Sorry, mitt mistag :P Menade såklart Cypers bild. (VARNAR KÄNSLIGA TITTARE) http://www.multi.fi/~spine/2pac/dead.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Tror inte han lever,men det är möjligt....Hur kan man t ex ha tagit hans döda kropp till sjukhuset när han lever??? Och om han nu vore gangster igen skulle han nog vara smart nog att plastikoperera sig o byta namn. Det här han ju råd med utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.