dangquist Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Skrivet 12 Augusti 2005 (redigerat) "OBS! Detta fusk fungerar endast på Pokemon blue/red/gold/silver/cristall Om du vill slippa gå igenom rock tunnel så skall du byta en pokemon så att du får fresh water. Sedan ger du det till vakten som är törstig, då slipper du gå igenom den." Hur byter man en pokemon mot vatten? Alt. finns det någon karta över den grotan i pokemon röd? (Rock Tunel) Tacksam för svar! Redigerat 12 Augusti 2005 av dangquist
Pelleelle Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 (redigerat) fråga ett: man kan inte byta en pokemon mot vatten, men om du pokemon stadium 2 kan du lägga någon av dom (fresh water, soda pop, lemornard(om du han en annan version)) i en av n64 boxarna och sedan lägga den någonstans i din pokemon röd. ;) fråga två: nej, det finns inte någon karta över den grottan. :P extra: detta ska vara i gameboy forumet och inte advance forumet!!!! Redigerat 14 Augusti 2005 av ruby king
HAB Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 <_< <_< gå bara där det är tränare hela tiden så kommer du ut. dom kan inte hålla saker i red/blue/yellow <_< <_<
Pelleelle Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 <_< <_< gå bara där det är tränare hela tiden så kommer du ut. dom kan inte hålla saker i red/blue/yellow <_< <_< svarade du på det jag skrev? :huh:
Larath Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 igen aning om det går att byta till sig vatten, däremot har jag gått igenom grottan i totalt mörker. det ni
Dashier Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Skrivet 14 Augusti 2005 jag ahr gjort det inan tror jag? komme inte ihåg ;)
xylo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 igen aning om det går att byta till sig vatten, däremot har jag gått igenom grottan i totalt mörker. det ni Det är inte så himla svårt, det gör jag alltid!
jay Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 jag har bara skaffat flash en gång, det var första gången jag spelade och det var efter jag gått igenom grottan.
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Vadå? Kan man få flash 2 gånger?
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Vadå? Kan man få flash 2 gånger? Han menade att han inte tog flash innan grottan och tog den efter han hade gått igenom den!
Gäst ymphinorx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 igen aning om det går att byta till sig vatten, däremot har jag gått igenom grottan i totalt mörker. det ni Men i vilket spel.Det är inte samma mörker i g/s/c som i g/b/r.
Rekommendera inlägg