Trasheye Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 jag tror nog att mitt ps2 börjar bli gammalt......den knarrar när jag ska stoppa i skivan.och den läser inte gamla ps skivor.....men nu över till själva frågan då............ Mitt tekken tag tournament och FF8 funkar verkligen inte till mitt ps2 ----kan det bero på att det e gammalt nu o inte orkar läsa dom spelen,.....men jag har bara problem med dom två........någon som kanske vet hur jag löser detta utan att behöva lämna in den...=) längtar så efter att få spela lite ff......= :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Mitt är ochså lite gammalt har haft min ps2a i 4 år nu men inget fel än.Har du tappat det i golvet kanske :blink: Jag älskar min ps2 :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 njo....inte helt.....lätt touch i golvet bara inget farligt. men det var länge sedan o det har fungerat bäst fram tills nu typ..........vet inte vad som inte stämme.....något med avläsarn lr något...den läser alla andra spel förutom dom...å det e inga repor lr något i dom speln=S :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Kanske är lite för mycket smuts på skivorna eller på ps2:an så du kanske ska rengöra med en trasa eller nåt de ska man alltid göra efter ett tag! ;) :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Det kanske har hänt nåt med lasern så att du måste rengöra den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Det finns speciella rengöringsskivor (i alla fall till cd-spelare) som man kan köra in i läsaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 antagligen laser! Har du chippat din ps2 för då är det absolut lasern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Min ps2 krajade bara efter 1år.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Men asså om dom e trasiga så e de väl bara å hamra sönder dom och göra mat av dom! Köp en xbox vettja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Men asså om dom e trasiga så e de väl bara å hamra sönder dom och göra mat av dom! Köp en xbox vettja! dummaste jag någonsin har hört....... <_< det kan förmodligen va lasern........den tog visst inte en enda ps 1 skiva.....och den läser inte cd skivor heller nu.........det e tragiskt...ska kolla efter en rengörare av något slag ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Annars kan du lämna in den, eftersom det är lättast. Men om du har kvar garanti kan du ju få en helt ny/renovering gratis. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg