Hoppa till innehåll

Blir Rejält Ledsen När Konsolen


Trasheye
 Dela

Rekommendera inlägg

jag tror nog att mitt ps2 börjar bli gammalt......den knarrar när jag ska stoppa i skivan.och den läser inte gamla ps skivor.....men nu över till själva frågan då............

 

Mitt tekken tag tournament och FF8 funkar verkligen inte till mitt ps2 ----kan det bero på att det e gammalt nu o inte orkar läsa dom spelen,.....men jag har bara problem med dom två........någon som kanske vet hur jag löser detta utan att behöva lämna in den...=) längtar så efter att få spela lite ff......= :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GTA-PALLE**

Mitt är ochså lite gammalt har haft min ps2a i 4 år nu men inget

fel än.Har du tappat det i golvet kanske :blink: Jag älskar min ps2 :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

njo....inte helt.....lätt touch i golvet bara inget farligt. men det var länge sedan o det har fungerat bäst fram tills nu typ..........vet inte vad som inte stämme.....något med avläsarn lr något...den läser alla andra spel förutom dom...å det e inga repor lr något i dom speln=S :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså om dom e trasiga så e de väl bara å hamra sönder dom och göra mat av dom! Köp en xbox vettja!

 

 

dummaste jag någonsin har hört....... <_<

 

det kan förmodligen va lasern........den tog visst inte en enda ps 1 skiva.....och den läser inte cd skivor heller nu.........det e tragiskt...ska kolla efter en rengörare av något slag .....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...