Cyper Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Villket ställe tycker ni är läskigast i San Andreas? Själv tycker jag Palomino Creek, nere vid rullstolen där. Det är så fridfullt där, sen hör man vattnet klucka. Äckligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bajen_jmp Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Villket ställe tycker ni är läskigast i San Andreas? Själv tycker jag Palomino Creek, nere vid rullstolen där. Det är så fridfullt där, sen hör man vattnet klucka. Äckligt. Tycker alltid det är lite småläbbit att åka på highway mellan wethstone och San Fierro när det är dimma och natt. Oftast nästan inte en bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Tycker nog spökbyn i öknen mellan san fierro och las venturras där man gör ett uppdrag,specielt på natten! :ph34r: :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag tycker när jag åker på natten med mc runt san fierro då e det läskigt för det kommer bilar som jagar en (alltså dom åker precis brevid en)läskigt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Mount Chilliad är ochså ett äckligt ställe. Vid stugan som finns där, sen dom äckliga träden. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 The panopticon är läskigt när det åskar och inga bilar syns :cry: får mardrömmar av det, sen är ju vattnet ganska läskigt i dimman när man inte ser land :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 när man springer omkring i skogen o det stormar eller e dimma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 lol tror d e därför spelet e från 18 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 lol tror d e därför spelet e från 18 Haha, min humor nivå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Hihihihi.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Mount Chilliad är ochså ett äckligt ställe. Vid stugan som finns där, sen dom äckliga träden. ;) Jag håller med, det är ganske läbbigt där :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alvarez Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Det är bara ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg