Zonix Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Det är bara ett spel Okej.. Men det kan ändå vara läskigt.. xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 fast jag tror inte att d e från 18 bara för att d e läskigt men aja tillbaka till ämnet jag tycker nog också d är palmino creek d e skitläskigt där kommer röster ibland fast har bara hört dem 2 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Tycker nog spökbyn i öknen mellan san fierro och las venturras där man gör ett uppdrag,specielt på natten! :ph34r: :) :gitarr: aa, de e läskigt där när det e dimmigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 när ja läst i tråden "övernaturliga/konstiga saker på sa" eller va den heter så tyckye helt plötsligt att sågverket va läbbigt och vid Palomino Creek nere vid rullstolen där som cyper skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanandreas11 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 jag tycker att ute vid millitärbasen är läskigt med det där gröna ljuset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Flygplatsen som man kommer att få köpa i spelet som ligger i öknen är ganksa läbbig när det är mörkt, dimma och när man samtidigt ser flygplanen på flygplans-kyrkogården! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Nje. Jag måste komma längre för att få se några läskiga ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yonobi Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 stugan som ligger vid ett träsk och är helt tom är ganska läskig, det känns som att de kommer en mördare närsomhelst :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Men ge er. Hur kan man tycka det är läskigt i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Hur kan man vara en sån spelnörd så man inte tänker på omgivningarna och hur "verklighetstrogna" de är utan bara ser det som ett spel :blink: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 uppe på mount chilliad när det e mörkt och regnar :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ja där e det rätt obehaglit att vara när det rengnar och oskar och inte en ända mäniska/bil kommer. å helt plötsligt booom då bli man skjuten av en t*ttare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg