Zora Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jag har kommit till tuneringen (eller vad det är) och fått yoshi ägget. Hur gör man för det ska kläckas? I tuneringen har jag kommit till såna där stenklumpar med horn. En av dom har gröna skor och den andra har röda. Hur besegrar man dom på högst 5 drag? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jag kommer inte ihåg hur ägget kläcks, du vinner dem med yoshin när han gör Gulp tror jag det hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Ja, du måste förlora mot "stenklumparna" en gång. Efter det kläcks ägget. Döp och fajtas igen. Använd attacken "Gulp" med Yoshi och dom är så gott som döda. Mario kan typ appeal eller använda defense eftersom han är oanvändbar i denna strid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 TACK!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Vilken färg på han fick du :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Rosa! Men nu har jag kommit till Twilight village och de där spöket har tagit min kropp! Vad heter spöket egenligen???? Och hur klår man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Tror han heter Doopliss, men om du provar att skriva in det ser du att bokstaven p fattas. Den hittar du i det där trevliga spökslottet (japp, tillbaka dit igen!) Hur som helst... Vet inte var du är, så gå tillbaka till Twilight Town och få Vivian där om du inte redan har henne. Bara hitta bomben hon saknar bakom en buske och var snäll mot henne så följer hon med dig. Du kan lyssna på fåglarna i träden genom att gömma dig nedanför dem med Vivians field skill. Där får du veta att det finns någon i spökslottet som vet namnet på partyspöket. Gå till spökslottet och ner i brunnen. Gå in i rummet till höger, döda alla stackars (min åsikt, de är rätt gulliga) monster och knuffa på dörren längst till höger tills du inte kommer längre. Använd då Vivians field skill för att gömma dig i marken. Dörren åker tillbaka utan dig och du kan gå vidare bland rummen. Fortsätt tills du hittar en papegoja och lyssna på vad den säger. Där får du veta spökets namn. Öppna sen kistorna, och se till att få med dig prylen som heter "p". Oerhört finurligt namn. Gå tillbaka till Twilight Town så du stöter på spöket igen, och skriv nu in hans namn. Han blir arg och flyr till spökslottet. Tillbaka dit igen... anfall honom uppe i hans rum i tornet och besegra honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 TAAAAAAAAACK!!!! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg