Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Synd. Men lärarna brukar fråga alla elever (sisådär ett par hundra) vad de helst vill ha i Elevens Val. Så sammanfattar de alla svaren och tar fram tre, fyra, fem olika att välja på. Och alla är skitkassa! Jag tvings välja den minst sämst. Men hallå, vad menas med rubriken Elevens Val? Som sagt, jag ska ha något om film. Sist gång satt vi och plågade oss genom kass film om andra världskriget för att titta på "klippningsteknik". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Då på min tid så tog vi ibland film eller så fick en liten grupp ta hand om klassens timme åt alla oss. De gjorde teater, lekar och tävlingar. Det var de tider man saknade inom skolan ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Valde filmclub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Ojdå, verkar inte som om jag är ensam om film som elevens val ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 "Elevens Val" måste väl gå ut på att eleven får välja en lektion i veckan? Just det. Varför i hela friden placerar dom mig då i den utormodentligt tråkiga idrottsgruppen? :(. Springer efter en boll i en hel timme, svettas och sliter på skorna. Nu har jag dock problem med ena foten så jag slipper. :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Har ingen ännu,får vänta tills nästa termin <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Teknik Liiiiiiiiite soft med bara 2 timmar varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 jag har styrketräning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 på min skola har vi elevens val-A o elevens val-B elevens val-a: Hemkunskap elevens val-b: Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Brukar ta sport oftast tex Fotboll, Innebandy, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 mjosick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag har träslöjd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.