Shadowbeing Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Links Smash attack är bättre. Och Young Link har flest frames i hans taunt. Hur menar du? Han står ju och dricker mjölk i en kvart... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Ja. Hans taunt har mer frames än någon annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 ja tycker båda e lika bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Ja. Hans taunt har mer frames än någon annan. Vad menas med "frames"? Får man specialstyrka när man drycker mjölken eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) mest Frames menar väl att den tar längst att genomföra? Jag har lärt mig att spela rätt hyfsat med alla gubbar så jag tycker att alla är lika bra ;) Redigerat 5 September 2005 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Roy suger. Marth är mycket bättre. Skärp dig nu Triforceh!Allt du verkar vilja är att göra oss noobs irriterade för att sedan fetdissa oss :angry: Som i det här fallet: Någon sade att den tyckte att roy var bättre än y-link. Sedan kommer du plötsligt och säger att marth är bättre än roy. Du har visserligen rätt, men personen som sade att roy var BÄTTRE(observera "bättre" inte "bäst" :student: ) hade inte överhuvudtaget nämnt något om att marth var sämre :) Så jag ber dig vänligen att sluta säga till om små baggateller hela tiden. Jag vet att du har rätt i det du säger, men snälla sluta med att leta fel hela tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Mina favoriter är: Link, Roy och mewtwo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Jag skriver precis vad jag vill. Jag söksöker bara få nybörjare att fatta lite om spelet. Att säga att Roy är bättre än Y-link är bara dumt. Nästan alla är ju det. Och Marth är bättre än Roy, right? Jag har rätt, ja. Personen sa att Roy var bättre. so? det är de flesta. Jag har inte heller nämt att han påstått nåt sånt. Har jag lust att säga till folk om något, så gör jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Jag skriver precis vad jag vill. Jag söksöker bara få nybörjare att fatta lite om spelet. Att säga att Roy är bättre än Y-link är bara dumt. Nästan alla är ju det. Och Marth är bättre än Roy, right? Jag har rätt, ja. Personen sa att Roy var bättre. so? det är de flesta. Jag har inte heller nämt att han påstått nåt sånt. Har jag lust att säga till folk om något, så gör jag det. Ja, men eftersom personen i fråga inte hade sagt att marth var sämmre så saknade ditt inlägg mening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Nej inte alls, jag informerade honom bara om att Roy suger och att Marth är mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Ja, men eftersom du mycket väl vet att han skiter i det så var det onödigt att säga. (forsätt via PM) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag tycker inte det var onödigt. Folk borde lära sig ett och annat om Smash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg