the jedi Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Jag undrar om det finns gamecard till x-box live så man slipper betala med kreditkort? :( Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Nej Visa,Master card och American Express är dem ända du kan andvända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Synd... :( Men tack för svaret! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ingen fara.Hoppas du kan ansluta dig till Xbox Live snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Men jag fattar inte en sak. Hur spelar man? Jag menar måste man spela med dom man känner eller kan man bara börja spela Live när man vill? Kan man spela med dom man inte känner? Hur fungerar det här? :( :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Men jag fattar inte en sak. Hur spelar man? Jag menar måste man spela med dom man känner eller kan man bara börja spela Live när man vill? Kan man spela med dom man inte känner? Hur fungerar det här? :( :unsure: Du kan spela med vem som hälst. Inte bara såna som du käner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Så du menar att man bara kan hoppa in i en strid och så är det några som spelar Live där? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Ja, så kan man beskriva det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Isåfall så ska jag nog köpa X-box Live! :D Tack för informationen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Hur MYCKET kostar Xbox Live i månaden då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag tror man betalar per år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg