Gäst DonKeN Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 När man är minst 13 år borde man använda kommatecken punkt och alla grejer, annars är det jobbigt och glo 1 timma på det nån har skrivit :angry: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) Det här forumet är ett av de värsta jag sett när det gäller felstavningar och särskrivingar. Skärp er för f*n. HÅLL KÄFTEN FÖR f*n DIN j*vla BESSERWISSER!! SLUTA RÄTTA ALLA ANDRA OCH SKÖT DITT LIV!!!! h*lvete VAD JAG HATAR PERSONER SOM RÄTTAR ÄÄÄNNN !!! FY f*n FÖR DOM/ER/DU!! Redigerat 29 December 2005 av Slumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Skriv rätt då :(? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) en lätt lösning på sådana problem är att läsa mycket böcker. jag läser mycket och kommatecken och sånt kommer automatiskt när jag läser även om jag inte skriver några alls. (nästan) Redigerat 29 December 2005 av deiwos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Bara man skriver så man kan läsa det, då blir jag nöjd. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Man får väl tänka efter ifall någon annan skulle kunna läsa det. Om inte: rätta. Precis som deiwos säger så är läsa böcker en bra lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Men hallå! Tänk att få en varning och en veckas semester för att man har stavat slarvigt. Eller ännu värre: TÄNK ATT BLI BANNAD FÖR DET!! Det kanske kan bli svårt att tyda ibland men ändå. Jag tror aldrig att man kan bli bannad bara för stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Stavfel gör ju alla nån gång, svårt att inte skriva fel när man skriver mycket, eller fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.