ouagadougo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Är det nån mer än jag som har denna limited edition och har klarat det som kan hjälpa mig? Jag lyckas inte förstöra light barrier i Ganons Castle. När jag kommer till slutet av rymmet är det en vägg som jag inte kommer igenom. Jag har förstört alla dom andra och prövat typ allt vid light barrier, men inget hjälper. Snälla, hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 gå igenom den =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Är det nån mer än jag som har denna limited edition och har klarat det som kan hjälpa mig? Jag lyckas inte förstöra light barrier i Ganons Castle. När jag kommer till slutet av rymmet är det en vägg som jag inte kommer igenom. Jag har förstört alla dom andra och prövat typ allt vid light barrier, men inget hjälper. Snälla, hur gör man? Du ska alltså använda lens of truth. (du behöver inte men då ser du vart du ska gå in i väggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Har prövat det, men det är en vit vägg ivägen fortfarande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Ok. Du menar Master quest? Prova smält den med eldpilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 eller med den varmt vatten eller vad det nu var man hitta i isgrottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Nej det är en typ glasvägg, sån som man brukar ta bort med en knapp. Är det ingen mer än jag som har master quest och som har klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag är i ökentemplet... har inte kommit dit än... men finns det ingen knapp nånstans du inte sett då... testa att leta efter knappen med lens of truth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 kolla HÄR (<----länk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Slå på den högra eldfaklan det finns en gömd stempel i den. jag klarade just det, Jag är också i Ganon´s castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg