xylo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Mina ikoner på skrivbordet är jättestora, vet nån hur man fixar det? Jag höll på lite i bildskärms menyn och sen bytte jag tema och sen bytte jag tillbaka till standard igen och då vart alla ikoner jätte stora! Hjälp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Mina ikoner på skrivbordet är jättestora, vet nån hur man fixar det? Jag höll på lite i bildskärms menyn och sen bytte jag tema och sen bytte jag tillbaka till standard igen och då vart alla ikoner jätte stora! Hjälp!!! tror jag kan hjälpa dig! har addat dig till msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Antagligen har råkat ändra skärmupplösningen på din skärm... Högerklicka på Skrivbordet och klicka på "Egenskaper". Sedan klickar du på Fliken "Inställningar". Där kan man ändra upplösningen. Du får prova dig fram tills du hittar den rätta upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 prova att byta till något annat tema... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Gå in på egenskaper för bildskärmen. Välj 'Effekter'. Kolla så inte 'Använd stora ikoner' är ikryssad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.