li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 kan nån säga hur många gubbar jag behöver vinna Dragon universe med för att få dragon arena någon som orkar skriva :P ? hoppas jag verkligen för att svar upskattas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 kan nån säga hur många gubbar jag behöver vinna Dragon universe med för att få dragon arena någon som orkar skriva :P ? hoppas jag verkligen för att svar upskattas :) Har du Uub och Broly,dom andra e lätta att få, Uub får du genom att döda Buu med Goku,fast du dödar honom med en Spirit Bomb,du måste va Normal elr Kaikonen Broly får du genom att snacka me Kai (Kai Fusion) i Buu saga,innan du ska åka till Vegeta.Kai e i mitten av karten,vid öknen,sen efter du snackat ska du fortsätta att följa prickarna,istället för att möta Boo får du möta Broly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 klara dragon universe med dessa gubbar Goku, Vegeta, Kid Gohan, Teen Gohan, Gohan, Krillin, Broly, Uub, Tien, Yamcha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 :cool: men hur får man cell??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 :cool: men hur får man cell??? jag glömde säga piccolo också. klara Teen Gohans Dragon Universe så får du Cell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Men hur får jag teen gohan!!!! ???? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Men hur får jag teen gohan!!!! ???? :gitarr: klara Kid Gohans DU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 har ju redan klarat med dom ju ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 FFS!! jag klara du med kid gohan men jag kan inte forsätta med du med teen gohan bug???? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 seler spamma inte min tråd gör en egen här är de jag som frågar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Haha. :P men Uub går inte att vinna med Goku. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 FFS!! jag klara du med kid gohan men jag kan inte forsätta med du med teen gohan bug???? :angry: du fortsätter inte som teen gohan du måste välja teen gohan i dragon universe isteööer för kid gohan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg