Gäst toxic avenger Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 john nightrider äger han har castlevania då kan man så här typ hoppa och gå frammåt också så kan man använda en piska.men hans super mario 3 är mycket bättre då kan man hoppa på olika monster och plocka upp svampar så man blir längre =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jo man tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 E det nån som har spelet ballon fight? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jo man tackar varför skriver du jo man tackar du heter ju inte jon nightrider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag hete John Nightrider men nu heter jag ShatterHand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jaghar megaman 1-3,ice climber,rygar och ett om gjort super mrio bros spel som är så man e mortal kombat killar sitället för mario.fast alla är på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag har alltid undrat vem rygar e ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag har ett omgjort super mario när super mario är neger och fienderna är kuklux klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 det låter kul vart fick du det ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har megaman 1 2 3 4 5 6 metal gear chip n dale. fast alla på dator. innan hade jag super mario south park 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 HAR IntE NES ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Det va inte det jag undrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg