Salzalada Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 De här bilderna har tagits automatiskt när jag spelade CS: Bild 1!!! Bild 2!!! Bild 3!!! Men jag fattar inte hur de har tagits!? Jag vill att det ska bli så varje gång jag gör ett HS, men hur gör man!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Du trycker på print screen knappen varje gång du gör ett hs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 (redigerat) Men det är ju det han inte har gjort. Kolla på bilderna på b.la. Bild 1bild 1, där står det "snapshot taken from this kill." Redigerat 17 Augusti 2005 av Spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Ja, automatiskt! Eller... Jag gjorde ett Demo när bilderna togs, kan det ha nåt med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 In på options, multiplayer, advanced: sen ska det vara en liten ruta som är i ditt fall ikryssad där det står att spelet automatiskt tar screenies, vet dock inte när den gör. Men kryssa av och så ska det funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 om man klickar på print screen var hammnar bilderna då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Grejade lite med options, och där stod det om man tryck F5 så tar den ett screenshot. Bilden hamnar på samma ställe som demona gör. Men synd att det inte finns nåt som tar automatiskt.... ='( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) Sry för trippel! Plz, ge mig ingen varning! Redigerat 13 September 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) Sry för trippel! Plz, ge mig ingen varning! Redigerat 13 September 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 kan det vara så att den servern du va inne på hade ställt in så i sin HLserver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Spirit. "Jag vill att det ska bli så varje gång jag gör ett HS, men hur gör man!!??" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg