hacker Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Non som har gort en snygg/cool/ful pos? själv gorde jag en tjej som låg på en bil xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 vadå poser? menar du poster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vetefan. Men felstavat e det iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Pose är ju ett annat ord för ställning :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 det vat jag väl men kan man ha en pose? låter skumt iaf. man kan väl inte göra en pose som ser ut som en tjej på en bil <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Det heter visst poser! , har ni inte sätt sonna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 typ affisch eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 vade än är så e det fel forum men menar du att man poserar lr vad ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Han kanske menar typ flash/teckant *Men asså LOL vad gör du i mitt badrum med min peruk* :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jaha, det är la dags att nån tar och förklarar vad Poser är... Poser är ett 3dprogram där du kan designa dina egna 3d scener. Sök på google-bilder efter "curious labs poser". Själv tycker jag poser är ett dåligt program. Visst, väldigt kraftfullt men ändå så dåligt. Kraftfullt, men dåligt. Jag tycker det här ämnet är helt onödigt.... Och kan du inte skriva så att andra kan förstå så skriv inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 LoL... dåligt?.... Det bästa av dom alla... fast inget för nyburgaren (lol :gitarr: ) Och du hacker.... kan man få se din bild eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Hah, nep, inget för "Nyburgare" :meddum: Men om jag säger såhär: Jag tycker poser är dåligt att göra bilder med för att man använder färdiga figurer. Men att göra 3d filmer med poser rockar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg