Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Kan man på något sätt "låsa" sin PM-fuktion, så att ingen kan skicka PM till en? Varje gång man loggar in blir man ju dessvärre massakerad av minst 3 nya PM, som befrågar om jag har det spelet, och det spelet osv osv.. Det kommer inte heller att funka att blocker alla användare eller bara skriva det i sin signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 hm...jaa du... blocka blir ju svårt om det är många olika som skickar. admin kan göra en sån inställning, hör med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 fick förslaget att fylla min PM inbox med PM, så att det inte går att skicka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Precis vad jag föreslog, men inte lyssnade du på mig ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vad är PM? undrar bara :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 privat medelanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 eller personal messeges (stava) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.