Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 Kan man på något sätt "låsa" sin PM-fuktion, så att ingen kan skicka PM till en? Varje gång man loggar in blir man ju dessvärre massakerad av minst 3 nya PM, som befrågar om jag har det spelet, och det spelet osv osv.. Det kommer inte heller att funka att blocker alla användare eller bara skriva det i sin signatur. Citera
nico Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 hm...jaa du... blocka blir ju svårt om det är många olika som skickar. admin kan göra en sån inställning, hör med honom. Citera
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 fick förslaget att fylla min PM inbox med PM, så att det inte går att skicka ;) Citera
pollenallergi Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 Precis vad jag föreslog, men inte lyssnade du på mig ;( Citera
SwedenRockz Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 Vad är PM? undrar bara :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.