Selerz Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 tja, jag har precis fått dbzb3 men nu vill jag vinna följande karaktärer: omega shenron, captain ginyu, burter, nail , spice boys , teen gohan..... ----------------------------------------------------------------------------------------------- hur får jag dem svar uppskatas!!! :medieval: :rambo: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vad e fuskvip ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Vad e fuskvip ????? man kan inte få burter, nail och spice boys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 FFS!! jag klara DU med kid gohan men nu kan jag inte fortsätta Du men teen gohan bug???? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 FFS!! jag klara DU med kid gohan men nu kan jag inte fortsätta Du men teen gohan bug???? :angry: gå till Dregon universe och välj Teen Gohan inte Kid j*vla Gohan! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 lol ni e roliga ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 srryy..... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg