Selene Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 När jag är inne på fuska åker sidan upp och ner hela tiden, jävligt irriterande någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 blev nåt sånt där för mig också förr. hackar upp o ner hade jag (liksom du?). blev jobbigt när jag alltid missade det jag skulle trycka på. jag tror det slutade när jag bytte till FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 det är för att Cidane har skrivit en lång inlägg till Live uppe i vänstra hörnet och jag vet det är irriterande <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 det är för att Cidane har skrivit en lång inlägg till Live uppe i vänstra hörnet och jag vet det är irriterande <_< Hon har inte skrivit ett långt utan ett högt meddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 bilden har aldrig åkt upp och ner för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.