li shenlong Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 joina min guild för allt möjligt som typ... pka tillsammans i wildy och sånt namnet har jag tänkt skulle bli: black warriors har uppdelat grupper alla med lvl 60 blir warriors alla med lvl 61-65 blir black warrior alla med 65-999 heter general of the warriors har ni nått att invända (typ namnen e dåliga eller nåt sånt) så ändrar jag gärna :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 förresten mitt namn på tibia är as33 invita mig på vip om ni vill va med i clanen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 okej... alla 50 + får joina nu ! alla smedar får vara "smithers" i clanen om dom kan smida en steel dagger e dom dugliga lvl spelar ej roll om du e smed eller andra sorters "money makers" får också va med some fishers o sånt omg ! sorry för spamm inte meningen lovar joina då !! okej alla får joina ! Lite många inlägg -.- Varnad// KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Många inlägg i rad där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 dude! jag e med! Info om mig: namn: Zuper zonic0 lvl: 66 (snart 67) member? ja! är... smed och black warrior! + fisher =) older: snart 3-4 år! saker på mig i vanligt fall: infate full ( det är vitt( white knights)) saker i wildy: steel med helm, addy b-axe, steel kite, steel chain iron plate legs och leather hanskar/ skor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 :) bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 f*n vilka noob saker du pkar me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 du då full bronze eller vad jag pkar med typ rune full Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 skulle va kul att se lvl 103's i wildy me full bronze lol ^^. nä men jag pkar me hälften black hide och hälften rune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 (redigerat) Vet..initiate ger ju inge bra defence bonus eller nåt,o steel prylar e lite dåligt för att va lvl 66/67 jag kan för tusan göra full steel och steel e typ bättre en initiate. Och till kalle..det e inte ofta man ser en lvl 67 med full dragon eller nån barrow pryl ..och full dragon e typ 45mil och man vill väl inte förlora det heller..och om man dör med barrow saker så förlorar man nåra och behåller nåt kanske men barrow grejen e trasig då och man måste reparera.Jag brukar bara ha full rune när jag pkar,som igår pk jag med min clan i en free world,fick rune scimmy o battleaxe kunde fått mer men hade inte inventory så jag tog bara dom mest värda sakerna att sälja. :visslar: Redigerat 29 Augusti 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Noobar nu ska jag skriva mina stats här : Jag är member ! Heter : Turoke säg till om ni vill att jag ska Rc till er eller göra vapen för småpengar :D säljer allt super billigt eller för fuskamynt ! Attack : 54 Strenght : 56 Defence : 48 Ranger : 9 prayer : 52 Magic : 48 RuneCrafting : 45 Hitpoints : 53 Agilety : 11 herblore : 1 Theving : 15 Crafting : 45 Fleshing : 2 Slayer : 11 Mining : 67 Smithing : 59 Fishing : 53 Cooking : 58 Firemaking : 36 Woodcutting : 61 Farming : 15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Rofl Viktor är f*n en noob han pkar med BLACK DRAGON HIDE HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg