Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Mina "bakåt och framåt pilar" har försvunnit ur internet explorer, Så jag kan inte "backa" i hemsidor, VÄLDIGT störande ! Hur får jag tillbaks dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 dude.. weird... kan väl bara tipsa om att du kan backa med backspace (den ovanför enter) eller högerklicka. prova att ladda ner IE och installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Om du höger klickar på verktygsfältet (alltså där dem bruckar sitta). Sen väljer du anpassa så kan du lägga in ikoner. Om inte det funkar så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Inte svårt! Höger klicka uppe i det gråa fältet å tryck på standard knappar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.