hacker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 (redigerat) Jag kan inte överföra eller rensa mina diskar!!!! alla är fulla!!! jag måste ju rensa dom!!!!!!!!!!!!!! HJÄLP NON!! Redigerat 19 Augusti 2005 av hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 vad? kan du inte ta bort något från hårddisken? kolla så du är inloggad som administratör, är du inte det kanske du inte har behörighet till det. kolla så diskarna inte är skrivskyddade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 jag är inloggad som adminsatör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 vad har du för operativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 operativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 operativsystem. windows 98, windows xp, windows 2000, fedora core, knoppix, mac os eller vad? ms dos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Undra hur man lyckas med att fylla 3 hårddiskar utan att märka att C-disken börjar ta slut. Diskrensning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Operativ: home edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 hm, saker och ting blir bara konstigare och konstigare... kolla Den här datorn > Högerklicka på någon disk, t.ex. C: > Egenskaper > Maskinvara kolla så att det står "Enhetsstatus: Den här enheten fungerar korrekt" någonstans där. kolla på Kvot och se till så att alla rutor är urbockade. stämmer allt tror jag du får ringa supporten eller lämna in datorn någonstans. eller kolla på detta forum (länk) först, finns lite fler dataproffs där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.