Hoppa till innehåll

Super Smash Bros


hacker
 Dela

Rekommendera inlägg

:cool: Detta här var väl inte något nödvändigt att skriva men jag ahr aéxakt allting klarat allt och alla trophér.

-----

Skrev lite fel xD

 

Håller med, värd tråd.

Har allting, utom dom typ 12 trofeérna som man måste ha nadra spel för att få. Riktig utpressning av Nintendo tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej.

Du det är du som har fel.

 

Det är bara pikmin man får en troffé för.

Och man behöver inte ha spelet, bara en sparfil på sitt minneskort -.-

 

Och vad har det med utpressning att göra?

 

Pikmin och nåra till tex Luigis Mansion och nåt F-zero-spel. Det finns fler (vet inte exakt hur många eller vilka).

 

Utpressning är det för att man måste ha spelen för att kunna klara allt, ungefär som att man behöver 2 versioner av pokemon, en link-kabel och två game boys för att klara pokemon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju inte utpressning...

 

Utpressning är ett brott som oftast består i att brottsoffret måste betala pengar till förövaren för att denne inte ska låta någonting ofördelaktigt som förövaren känner till om brottsoffret komma till allmänhetens (fruns, familjens, arbetsgivarens) kännedom.

 

Exempel: En känd person köper sexuella tjänster av en prostituerad. Den prostituerade kräver sedan en viss summa pengar varje månad för att inte låta detta komma ut till tidningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Trollungen:Har du den japanska versionen?

 

Eftersom det finns såååå fler trofeér där.

Jag tycker det är dåligt eftersom dom japanska Nintendo-spels versionenrna finns det så mycket mer att göra som dom tagit bort i Amerika och Europa.T.e.x på Pokemon Colloseum kan man fånga Celebi på den japanska versionen men inte på dom andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...