Goron_ Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Jag har kommit till rummet där en Kung sitter på en tron och så skickar han ut två skelettgubbar men jag vet inte hur man dödar dom. Jag har redan skutit bort dom två gardinerna som skyddar fönstrena och jag har siktat med mirror shield på dom hundra ggr nu men inget händer :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Du ska först slå ner ett av skeleten ner den är nere så gör du så att kommer ljus på dem med mirror shield och lika dant men den andra.jag hade också broblem med de stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Ok tack jag har klarat dom två första skelletten men nu klarar jag inte kungen :rolleyes: nån som kan hjälpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 har för mig att du ska göra på samma sätt med honom, rikta ljuset på honom när han ligger ner. Ett tips är att ta på sig bunny hood masken när huvudet kommer flygande efter dig, större chans att komma undan då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Nu har jag dödat honom också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg