Hoppa till innehåll

Spelar Du Wow...?


flewix
 Dela

Rekommendera inlägg

ja du kan börja dela ut reklam jag gör det du får runt 400-800 i månaden eller mer en månad fick jag 1080. om du är intresserad så kan du slå upp sdr (Svensk direktreklam) i telofonkatalogen och sen är det bara att ringa och säga att du är intressera att dela ut reklam. Då kollar dom om det finns något område i närheten av du bor och att det är ledigt ett område är mellan 250-450 hushåll ca. om du ringer så får du mer information om arbetet, det jag tog upp nu var lite allmänt.

Jo just det reklamen kommer en gång i veckan. ibland kommer det adresserade som inebär att vissa adresser ska ha reklam tex från jc, och ibland kommer det gruppadresserade och det innebär att alla hushåll/lägenheter ska ha av en speciel reklam tex ett el erbjudande. Efter utdelninging gör du en avrappotering på zurr.net eller på telefon.

/ hoppas du börjar vi har runt 10000 utdelare runt om i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja du kan börja dela ut reklam jag gör det du får runt 400-800 i månaden eller mer en månad fick jag 1080. om du är intresserad så kan du slå upp sdr (Svensk direktreklam) i telofonkatalogen och sen är det bara att ringa och säga att du är intressera att dela ut reklam. Då kollar dom om det finns något område i närheten av du bor och att det är ledigt ett område är mellan 250-450 hushåll ca. om du ringer så får du mer information om arbetet, det jag tog upp nu var lite allmänt.

Jo just det reklamen kommer en gång i veckan. ibland kommer det adresserade som inebär att vissa adresser ska ha reklam tex från jc, och ibland kommer det gruppadresserade och det innebär att alla hushåll/lägenheter ska ha av en speciel reklam tex ett el erbjudande. Efter utdelninging gör du en avrappotering på zurr.net eller på telefon.

/ hoppas du börjar vi har runt 10000 utdelare runt om i sverige.

 

nja...nu menade jag ju faktiskt "world of Warcraft PENGAR" som du får i spelet World Of Warcraft ! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja du kan börja dela ut reklam jag gör det du får runt 400-800 i månaden eller mer en månad fick jag 1080. om du är intresserad så kan du slå upp sdr (Svensk direktreklam) i telofonkatalogen och sen är det bara att ringa och säga att du är intressera att dela ut reklam. Då kollar dom om det finns något område i närheten av du bor och att det är ledigt ett område är mellan 250-450 hushåll ca. om du ringer så får du mer information om arbetet, det jag tog upp nu var lite allmänt.

Jo just det reklamen kommer en gång i veckan. ibland kommer det adresserade som inebär att vissa adresser ska ha reklam tex från jc, och ibland kommer det gruppadresserade och det innebär att alla hushåll/lägenheter ska ha av en speciel reklam tex ett el erbjudande. Efter utdelninging gör du en avrappotering på zurr.net eller på telefon.

/ hoppas du börjar vi har runt 10000 utdelare runt om i sverige.

 

är d nån specciell ålder?? :unsure: ;) Redigerat av kill for money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror det är 14 år ja e ju bara 12 så ja skrev upp mig på min syrras namn så delade jag ut =) / tjänade ganska mkt faktiskt

 

Ifall man e horde (som jag ) då brukar jag så som det kallas ''farma'' man går runt i thousand needles å döda krokodiler sen plockar man upp allt va dom har , tex ryggrader , Allt!! som dom har i sig tar du upp å säljer , man ska vara runt lvl 33-39 där . :gitarr:

 

 

Skriv inte två inlägg i rad tack // epaaj

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...